MÀn behöver mer mÀn.
Intentionen med detta koncept Ă€r att mötas, umgĂ„s, knyta kontakter och utmana sig. Att ses för att skratta, svettas och kĂ€nna en samhörighet med andra likasinnade mĂ€n. Men framförallt att skapa en gemenskap, en tribe, en ManTribe!Â
Under dessa tillfĂ€llen sĂ„ kommer vi att pusha oss fysiskt, det Ă€r inte mĂ„nga som pushat sig sjĂ€lva till sin grĂ€ns och vet vad de faktiskt Ă€r kapabla till. Det finns en styrka i att veta vad ens fulla kapacitet Ă€r, det skapar perspektiv och ödmjukhet. Det Ă€r ingen tĂ€vling mot nĂ„gon annan utav oss, utan det Ă€r ett sĂ€tt att checka sig sjĂ€lv. Vi kommer ocksĂ„ att andas tillsammans, Ă€ta bra mat, basta och umgĂ„s.Â
Söndag 7/6 kl 11:00 - 17:00 - Laxön, Halmstad
UpplĂ€gget  Â
Vi börjar klockan 11:00 och hÄller pÄ fram till klockan 17:00 pÄ Laxön i Halmstad.
Under dagen kommer vi att tillsammans att:Â
- TrĂ€na.Â
- Andas.
- Basta.
- UmgÄs.
- KĂ€ka.Â
Du behöver ha med dig klĂ€der efter vĂ€der dĂ„ vi kommer att vara utomhus. Packa Ă€ven vattenflaska, trĂ€ningsklĂ€der och ett öppet sinne. Du kan lĂ€mna ditt ego, fördomar och fasader hemma, kom precis som du Ă€r!Â
AnmÀl mig tack!
Bakgrunden
Vi vet vĂ€rdet av att ha bra mĂ€nniskor runt omkring sig. Vi vet vad det har gjort med oss som individer att ha bröder som pushar, stöttar, finns dĂ€r och utmanar oss. Men det Ă€r inte alltid sĂ„ enkelt att hitta dessa individer, sÄ nu vill vi göra det möjligt för fler att ta del av vĂ„r tribe och vad vi lyckats skapa mellan oss. Â
Passar det hĂ€r mig? Â
Ja, det hĂ€r passar alla! Du behöver som sagt inte vara nĂ„got fysiskt fenomen för att kunna delta, bara ha modet att pusha och utmana dig sjĂ€lv. Du behöver inte kĂ€nna nĂ„gon innan du kommer för, du kommer lĂ€mna med att kĂ€nna allihopa.Â